Logo GroenLinks Deventer-Salland 300x300
Campagne: op straat en online

Campagne

Wil jij meedoen? Daar zijn wij blij mee!
Meedoen kan op vele manieren.

Sluit je aan bij het campagneteam. Wij hebben jouw hulp nodig!
Wil je politiek inhoudelijk meedoen?
Sluit je aan bij één van onze kennisgroepen en schuif eens aan bij onze fractie.

GroenLinks Deventer-Salland heeft één campagneteam, maar jij kiest zelf of je actief bent in Deventer e.o. of in Olst-Wijhe. Allebei kan natuurlijk ook!

Lijkt het je leuk om mee te doen aan de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen van 17 maart 2021 of de Gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022? Geef je dan op bij onze campagneleider Eke Bruinsma.

ACTIEF WORDEN

Onze politiek vertegenwoordigers en bestuursleden kunnen niet zonder de inzet van een groot aantal gepassioneerde GroenLinksers.

Binnen de afdeling zijn er vele activiteiten waaraan leden hun bijdrage kunnen leveren. Van het meedenken met de fractie of meeschrijven aan het verkiezingsprogramma tot het beschikbaar stellen van je huis als uitvalsbasis in campagnetijd of het helpen bij het vormgeven van documenten. Heb je talent, bepaalde kennis of vind je iets leuk om te doen? Of heb je zelf een idee over hoe jij je kan inzetten voor GroenLinks Deventer? Mail dan naar één van onze mensen uit het afdelingsbestuur of het campagneteam en dan zien we je snel!

KENNIS, EXPERTISE EN ONDERSTEUNING

Heb jij een goed idee waarvan jij vindt dat de fractie of het bestuur er echt iets mee moet? Of wil je graag voor langere tijd met andere GroenLinksers in een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid of zorg, meedenken over de inzet van GroenLinks?

Ga naar https://mijn.groenlinks.nl/, klik op de tab LOKAAL ACTIEF en laat ons weten welke KENNIS, EXPERTISE EN ONDERSTEUNING jij ons te bieden hebt of waarin jij je wil ontwikkelen. Wij houden jou dan op de hoogte van de mogelijkheden binnen onze afdeling. Voor een overzicht van onze portefeuillehouders op specifieke thema's en experts uit bestuur, kennisgroepen en commissies binnen onze afdeling, ga dan naar: Kennis, expertise en ondersteuning.

KENNISGROEPEN

Sluit je aan bij één van onze kennisgroepen:

FUNCTIES

Binnen de afdeling zijn er verschillende functies die door leden vervuld worden. Heb je interesse om één van deze functies in de toekomst te vervullen, dan kan je dat op https://mijn.groenlinks.nl/lokaal-actief  aangeven.

Concrete opties bij de afdeling Deventer-Salland zijn:

• Ik heb politieke aspiratie;
  • Bestuurslid;
  • Lid campagneteam;
  • Lid programmacommissie;
  • Lid kandidatencommissie;
  • Lid functioneringscommissie;
  • Apptivist.
Doe mee_Foto door Tirachard Kumtanom via Pexels
Manifestatie_Foto door Markus Spiske via Pexels

OP DE HOOGTE BLIJVEN

Wij doen ons best om je via meerdere kanalen op de hoogte te houden over ons GroenLinkse werk. Zo kun je ons volgen op TwitterFacebook en Instagram.

Wil je één of meer van onze nieuwsbrieven ontvangen? Ga dan naar https://mijn.groenlinks.nl/. Onder het tabblad  "Mijn gegevens" kun je onder het kopje "Mailvoorkeuren" aanvinken welke van onze nieuwsbrieven je wenst te ontvangen. Je hebt de keuze uit:

• Nieuwsbrieven en mails van GroenLinks
  • E-mails van mijn lokale afdeling
  • E-mails van mijn provinciale afdeling
  • E-mails van Wetenschappelijk Bureau GroenLinks

Volg ons en schrijf je in!

FRACTIEVERGADERINGEN

De fractie vergadert iedere donderdagavond vanaf 20:00 uur in het Stadhuis van Deventer. De deur staat altijd open om een keer aan te schuiven. Zolang er Coronamaatregelen van kracht zijn kan het aantal fysieke aanwezigen per vergadering beperkt zijn. Wij vergaderen ook veel online. Benader ons als je een keer virtueel wil aanschuiven.