Meld je aan als apptivist in Deventer! Whatsapp "ik doe mee" naar 06-48788929.
Met jouw hulp kunnen we de boodschap van GroenLinks Deventer verspreiden en gaan we voor een schitterende verkiezingsuitslag op 21 maart. Help je mee aan een socialer en groener Deventer?

Waarom Whatsapp?

Met Whatsapp kunnen we snel nieuwtjes over de campagne met je delen. Daarnaast zullen we dit platform gebruiken om met onze huis aan huis-ers te communiceren. Via Whatsapp hoor je alles het eerst, snel en simpel. Genoeg reden om je nu aan te melden, toch? Heb je een vraag of opmerking over GroenLinks, het weer, hoe de Lebuïnuskerk sloeg vandaag of weet je niet wat je moet eten? Whatsapp met ons.

Geen Whatsapp

Heb je geen Whatsapp, maar wil je wel op de hoogte blijven? Wij doen ons best om je via meerdere kanalen op de hoogte te houden over onze campagne. Zo kun je ons volgen op Twitter, Facebook en Instagram. En het is mogelijk om een Nieuwsbrief te ontvangen. Wil je je aanmelden voor huis aan huis, maar heb je geen Whatsapp? Mail dan naar onze vrijwilligerscoördinator Lucas Brinkhuis.

Privacy

We slaan alleen gegevens op om berichten te versturen, maar verder doen wij niets met jouw telefoonnummer en naam (het kan zelfs anoniem). Door “ik doe niet meer mee” te appen ben je afgemeld. We maken gebruiken van een broadcastlijst. Dit houdt in dat niemand anders weet dat jij met GroenLinks aan het appen bent. Er wordt dus geen gebruik gemaakt van Whatsapp-groepen.