Doe mee

GroenLinks groeit, ook in Deventer. Sinds afgelopen gemeenteraadsverkiezingen hebben we 5 zetels in de gemeenteraad en dat betekende bijna een verdubbeling. Daarnaast levert GroenLinks een wethouder. Doe jij mee om GroenLinks verder te laten groeien en zo onze groene, duurzame, sociale en ontspannen ideeën uit te voeren?

Actief worden

De vijf raadsleden, vier opvolgers, wethouder en zes bestuursleden kunnen niet zonder de inzet van een groot aantal gepassioneerde GroenLinksers. Heb jij een goed idee waarvan jij vindt dat de fractie of het bestuur er echt iets mee moet? Of wil je graag voor langere tijd met andere GroenLinksers in een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid of zorg, meedenken over de inzet van GroenLinks? Of heb je zelf een idee over hoe jij je kan inzetten voor GroenLinks Deventer? Mail dan naar de voorzitter van het bestuur: Cora Smelik en dan zien we je snel.

Op de hoogte blijven

Wij doen ons best om je via meerdere kanalen op de hoogte te houden over ons GroenLinkse werk. Zo kun je ons volgen op Twitter, Facebook en Instagram. En het is mogelijk om een Nieuwsbrief te ontvangen. Volg ons en schrijf je in!